03.05.2013

03.05.2013 - 17.51
Min makeup rutine : Om morgen

 Jeg tænkte lidt at det kunne være lidt sjovt at vise jeg hvad jeg putter i ansigtet om morgen for bare at se lidt smuk ud, istedet for at ligne et monster når man står op kl 06.40 også man bare er vildt træt. i kan se det her på billede, jeg prøver er gøre det enkelt og ikke for voldsomt. For gider ikke ligne en sminke dukke, så derfor tager jeg cremen på først, derefter påtager jeg min foundation og dupper den lidt rundt om omkring også en meget lyd pudder oven på. jeg plejer at tage en lyserød læbestift og duppe på mine kinder også smører det ud. Derefter tager jeg og bukker mine øjenvipper og putter eyliner på min øjne også putter jeg min mascara på. Jeg plejer også at farve mine øjenbryn lidt op med min brune eyliner. Det var min lille rutine.

- Cecile  

3 kommentarer:

M-I-A sagde ...

Super lækkert indlæg, elsker når folk blogger om deres makeup, synes det er så fedt! :D

Kig gerne forbi :)
miaekholm.blogspot.dk

cilller.blogspot.dk sagde ...

Mange tak det nyt for mig, for det plejer jeg normalt ikke :) så er da glad for at du syntes det er godt.

Kram

Carla sagde ...

Fin blog! Kig gerne forbi min :)

carlalillevang.blogspot.dk