10.05.2013

Mine store ønsker lige for tiden



10.05.2013 - 13.49




Åhhh.. Jeg ønsker mig så mange ting lige for tiden og vil bare have så mange ting. Jeg sad sådan lidt og tjekkede en masse blogge ud i går, jeg fik lov af en pige at låne det her billede fordi her på er der så mange af de ting som jeg ønsker mig helt vildt meget. Så det var jo bare super fedt, at jeg måtte låne det. Men ihvertfald så ville jeg da gerne eje 18000 kr lige her og nu måske mere så jeg kan få en masse. Vi piger elsker jo bare at shoppe stort ind, og det gør jeg jo selvfølgelig også. Har  intet job eller penge. Så jeg må vente til min fødseldag og der ønsker jeg mig kun penge og gavekort så kan jeg da få en masse forskelliget.  Efter min 9. Klasse har jeg mig faktisk et job nede i Lidl så det jo meget dejligt. Hvis jeg kunne tjene nogle penge i sommerferien, hvor vi sikkert skal en masse forskellige ting. Men lige pt drømme jeg mig til det hele.

- Cecilie 

Ingen kommentarer: