09.05.2013

Yndlings/favorit produkter: Marts

09.05.2013 - 14.39


Jeg tænkte lidt, at jeg ville lave sådan et indlæg her hver måned, fordi jeg ved der er mange som syntes det er godt og inspireren derfor. Men ihvertfald er det de ting her, som ejg bruger meget her for tiden. Især skrubbe masken, fordi jeg her på det sidste er begynd at få man urenheder i mit ansigt, læbepromaden er fordi jeg elsker den honning duft den har også gør den mine læber rigtig bløde. Fandt lige ud af, at jeg næsten har 10 forskellige læbepromaden da jeg ryddet op på mit værelse. Mascaren bruger jeg faktisk dagligt, fordi den gør mine øjne lidt større.Deocremen jeg elsker den, den bruger jeg også dagligt til under armen, for den holder rigtig længe. NIVEA cremen bruger jeg når jeg skal have skrub maske på, altså bagefter og når jeg har været i bad, det ikke altid jeg husker at tage den på. Jeg håber i fik lidt inspiration, hvad syntes i, kom gerne med forslag?

- Cecilie 

Ingen kommentarer: