25.06.2013

1 ting i ikke vidste om mig - mit vokseværk

Tirsdag d. 25.06.2013 - 18.05 skrevet/lavet af Cecilie Laura Olsen
Siden jeg var 3 år gammel begynde jeg at få ondt i mine ben, meget tit. Mine forældre tænkte at det sikkert bare var vokseværk. Men efter fleres år, hvor det har stået på længe. Min mormor, far og mor har kunne massager mig i flere timer. Vi har været til de forskellige læger og få undersøgt om alt fra børnegigt og alt muligt andet. Jeg kan stadig som 16 årig få ondt i mine ben, bare ved at sidder foran mine computer. Hvor det bare brænder og gør ondt. Tit kan det vare i flere timer, efter jeg har taget en pille. Vi har aldrig fundet ud af noget endnu. Et lidt mere personligt indlæg - Kh Cecilie 

10 kommentarer:

Michelle Eckert sagde ...

Lyder godt nok mystisk! :o) Fedt med et lidt mere personligt indlæg :')

Knus Michelle Eckert ♥
http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

cilller.blogspot.dk sagde ...

Det syntes jeg også selv, tak :)

Stort kram <3

Signe Lyngholm sagde ...

Virkelig en fin og inspirerende blog, du har :-)

Kig forbi - måske vi kunne følges?
beautymorebeauty.blogspot.dk
Knus Signe :-)

cilller.blogspot.dk sagde ...

Mange gange tak Signe :-)

Jeg kigger forbi, jo det vil jeg gerne.

Knus Cecilie <3

Signe Lyngholm sagde ...

Fedt, jeg følger dig tilbage! glæder mig til at se mere flere indlæg fra dig <3

beautymorebeauty.blogspot.dk
Knus Signe :-)

cilller.blogspot.dk sagde ...

Hæhæ tak.. Det kan du tro der kommer flere :-)

Knus

By Camilla Sørensen sagde ...

Virkelig lækker blog du har dig :-) Følger dig nu. Kig gerne forbi min.
http://camilla-soerensen.blogspot.dk

cilller.blogspot.dk sagde ...

Åhhh - mange tak :) selvfølgelig kigge jeg forbi din blog!

Kram <3

Maria sagde ...

Lyder godt nok lidt ubehageligt :(
Ellers super fin blog :D :D
kh Maria

www.fitfoodbody.blogspot.com

cilller.blogspot.dk sagde ...

ja det er det også meget.
Mange tak <3
Knus