29.06.2013

Outfit from yesterday // Last day with my friend

Lørdag d. 29.06.2013 - 12.21 skrevet/lavet af Cecilie Laura Olsen
Det var super hyggelig, men også lidt sørgelig dag/aften i går. Skulle sige farvel til mine som jeg har haft i 2 år, men som har hjulpet mig så meget + jeg skulle sige farvel til mine klasse kammerater. Derfor var det så hyggeligt, at vi 6 som gik ud skulle ud og spise og bowle. Jeg havde glædet mig længe! Nu føles det bare så underligt ikke at skulle se dem igen efter 6 ugers sommerferie. Jeg håber jeg får en masse nye venner på min nye skole jeg hen på. I dag står den bare så ren afslapning og nyde at jeg har sommerferie i 6 uge, også skal jeg jo arbejde. Men det nu godt, så jeg kan få tjent nogle penge. - Cecilie 

5 kommentarer:

Mia sagde ...

Hvor er du fin :) Halskæden og bukserne klæder dig rigtig godt.
Knus Mia <3

www.blogaboutmia.com

cilller.blogspot.dk sagde ...

Mange tak søde mia! <3

Janni Janaina Kristensen sagde ...

Hej babe ! Ser godt ud! ;)

Og måske skal DU ses med mig og Line pigen! <3

cilller.blogspot.dk sagde ...

Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

cilller.blogspot.dk sagde ...

Hey babe - du ser selv godt ud! :-)