07.07.2013

Mine rense produkter - det gør min hud pæn

Jeg har lige være i netto med min mor, hvor jeg fik mig nogle ny vat rodeller og makeup - fjerne servietter. For det er jeg løbet tør af. Jeg plejer også at bruge en skubmaske men den har jeg ikke mere af. Ud over det så bruger jeg  det i ser på billede. Det er virkelig godt og det gør min hud blød og pæn. Man kan først se virkningerne efter nogle gange mange har brugt det hele. Men bruger det tit efter jeg har været i bad, hvor min hud stadig er lidt fugtig. 
- Cecilie 

4 kommentarer:

Janni Janaina Kristensen sagde ...

Jeg bruger også den der ALT I EN ANSIGT RENS - den er god. Vat-rondeller også. Servietter til at vaske ansigtet, er jeg lige begyndt at bruge - og er glad ved det! ;)

Kram.

cilller.blogspot.dk sagde ...

Der rigtig godt syntes jeg :-), tak fordi du er så dejlig en tøs, at spamme min blog <3

M-I-A sagde ...

Jeg bruger kun makeupfjerner, men jeg bruger også kun mascara, så det er ikke den største udfordring at få det af :D

Kig gerne forbi :)
miaekholm.blogspot.dk

cilller.blogspot.dk sagde ...

Jeg bruge egentlig også kun mascara også lidt læbestift på kinderne, også om vinteren puder :-)
Knus og kram <3