20.07.2013

SOLEN SKINNER + SEJLTUR = BADNING

Er lige kommet hjem fra en utrolig hyggelig sejltur med mine forældre, min lille kusine Andre, min lillebror og hendes forældre. Vi sprang i vandet det var faktisk ikke så slemt vandet det var faktisk varmt, selvom det tog lidt tid for mig at komme under.. Typisk mig.. Derefter spiste vi lidt middagsmad og sejlede tilbage igen, tiden den gå simpelhent så stærkt når man hygger sig aller mest. I morgen skal jeg passe min kusine og hendes kæreste hun Bertha, hende kan i se på mit tideliger indlæg ''her'' fordi de skal i Knudtenborg og de bor lige 3 minutter fra mig, så siger ikke nej til at passe den søde hund! Hvad skal/har i lavet i dag?

1 kommentar:

cilller.blogspot.dk sagde ...

Hej med dig! :)
Mange tusind tak, jo det kan vi godt .. Jeg smider lige en kommentar på din blog!

knus <3