04.10.2013

Goodiesbox #2

1. Look Beauty Cheeky Trio (89,95 kr) 2. Mua Trio Lipgloss (39,95 kr) 3. Fashionista Scecret Gel Eyliner 24/7 style (69,95 kr) 4. Look Beauty Stay Put Powder (89,95 kr) 5. Look Beauty Statement Eyse (39,95 kr)Hej piger! Så i dag har jeg været nede og hente min goodiebox #2, og jeg er faktisk meget imponeret af det som er med denne gang. Men jeg syntes godt nok, 139 kr om månederne er lidt dyrt. Men det er nu også, nogle pæne og dyre produkter der kommer. Jeg glæder mig til, at få prøvet det forskellige af. Har i også fået noget af det sammen, eller har i fået noget helt andet?



3 kommentarer:

M-I-A sagde ...

Jeg har lige bestilt et abonnement! dog synes jeg boksen virker meget kedelig i forhold til alle de andre jeg har set :)

Kig gerne forbi :)
miaekholm.blogspot.dk

cilller.blogspot.dk sagde ...

Okay lækkert :) Ja det vil jeg give dig ret i, man får faktisk ikke så meget. Overvejer at stoppe mit abonnement :-)

Mia sagde ...

For det første er 139,- ikke dyrt, man får som regel produkter der har dobbelt værdi af hvad boksen koster. For det andet kan man ikke dømme abonnementet udfra første boks. Du får jo ikke dette hver gang. Fair nok hvis dette ikke var noget for dig, men måske næste boks er :-)