12.10.2013

Hair -tutorial #1

Først og fremmest, undskyld kvaliteten på det ene billede. Men jeg syntes bare i skulle havde en hair-tutorial, fordi at sådan noget kan i godt lide. 
1. Først redder jeg mig har godt 2. Så sætter jeg en hestehale, men lade en slang tåt være + pandehår 3. Så sætter jeg en høj hestehale 4. Derefter fletter jeg  min lange tåt og føre den om til hestehalen også fletter jeg pandehåret og sætter omme bag i med nogle hårnåle eller hårspænder. JEG håber at i kunne lide den her lille hår-tutorial og forstår den. Det er min 2 ynglings hår sætning, som jeg ret så tit har. Har lavet en ny hår opsætning med den kommer sener.  Hvad syntes i, kan i lide det er, vil i havde flere indlæg?

2 kommentarer:

Mia sagde ...

Ser super godt ud :-) Rigtig gerne flere søde hår tutorials, det er ikke dårligt <3

cilller.blogspot.dk sagde ...

Mange tak Mia <3. Det skal ske :)