16.11.2013

A billion of wishes

A billion of wishes

Hej tøser! Juleaften nærmer sig, og jeg har så mange ønsker. Ting til mig selv, og ting til når jeg flytter hjemmefra efter sommerferien. Eller jeg håber at jeg gør det. Men som i kan se, er der ret så mange ting. Sengetøj, Essi, sko, camera, iphone 5, Kreditkort, pensler, parfume o.s.v. Er sikker på at nogle af jeg ønsker sig noget af det samme som mig. Jeg elsker juletiden, så mange hemmelige ting og gaver bliver ordnet. Jeg ved godt vi ikke, er i december endnu, men her hjemme hos mig. Ved jeg at min mor, har købt det meste. Det bedste er , at man kan gå og hygge med musik og shoppe ind. Og så de der søndags gaver man er nærmeste lige så spændt på dem, som julegaverne, der venter på en. Jeg har fået købt til min mormor og to til min kæreste. Mangler stadig mine forældre, lillebror og farmor. Har i nogle idé'r, hvad er det bedste i ved, ved ønsker i jer aller mest?

Ingen kommentarer: