01.11.2013

Goodiebox #3

1.Matas Ekspress Neglelakfjerner 2.Appeal4 Neglelak  3.Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation 4.Gosh Cheeks n' Lips  5.Gosh Special Quattro Eyeshadow Palette  6.Flora Garden By Gucci, Glorious Mandarin. 
Hej skønne piger - Som i ser har jeg været nede, og hente min goodiebox. Og jeg er så tilfreds denne her gang. Jeg er blevet helt besat med nogle af tingene. Især ''Gosh cheeks n'lips'' den er rigtig god, lige at havde med i pungen når man er i skole. Jeg har aldrig prøvet Appel4 neglelakker, så det glæder jeg mig til at prøve. Parfumen dufter sindsyg godt. Øjenskyggerne synets jeg holder, rigtig godt især en hel skoledag fra 08.15 - 13.30. SÅ jeg er godt tilfreds med det hele! Har i fået noget af det samme i jeres goodiebox, og hvad syntes i? 

2 kommentarer:

Mia sagde ...

Ja, det er en super lækker boks!!! :-D Jeg har fået det samme, bare en anden neglelak farve <3

Knus
www.blogaboutmia.com

Cille ♡ sagde ...

Ja mega meget!! <3 ja, din er også vild flot :-*