30.11.2013

SVAR PÅ SPØRGERUNDE

Hvor lang tid har du blogget? I snart 5 år :)

 Hvad synes du selv om din blog?
Jeg er ret tilfreds med min blog som den er lige nu, selvfølgelig vil jeg ønske at jeg ikke hele tiden skal bruge min telefon, men kameraet er lige på trapperne. 

Dine tre ynglings bloggere? - Hvorfor? 
Jeg har 3 ynglings blogger som jeg elsker at følge med i, fordi de lavet noget hver især som jeg bare er helt vild med og de giver mig mange inspirationer - Emilie Bertil, Stine- Ebbesendahl og Amalie Wessel

Hvilken blog læser du hver dag? hvorfor?
Jeg læser selvfølgelig de blogs, hvor jeg ved at det jeg går op i er det de skriver om, eksempel mode, makeup, hverdagen osv 

Din fødselsdag? jeg har fødselsdag d. 3 august 

  Sommer eller vinter?
 Jeg fortrækker helt sommer - MEN alligevel elsker jeg også vinter

Jul eller Nytår? 
Jul 
 ynglings parfume?
Min ynglings må nok være SI, den den bedste!

ynglings mad? 
Jeg har svært ved at vælge min ynglings, for jeg elsker mad.
 
Hade mad? 
Jeg hader suppe.

 Yndlings farve?
 Det må nok være lilla.
 - Kyys 

Ingen kommentarer: