02.02.2014



Hej piger! I fredag da jeg kom hjem fra arbejde! Var jeg så heldig, at min søde mor. Havde købt den her til mig, fordi mit hår er blevet meget tørt her vintern. Hun købte den i Føtex, til kun 20 kr.. Så derfor syntes hun, jeg skulle havde den. Jeg har faktisk altid! gerne ville prøve den, og jeg kan allerede 2 dage efter faktisk se, at det er begyndt at virker. Jeg bruger den for det meste, i mine spidser og lidt oppe i pandehåret. Det er ligesom der, det er mest tørt... 

Er der nogle af jer der er har prøvet den, hvad syntes i om den? Kys 

2 kommentarer:

Christina Johansen sagde ...

Det er rart med hår olie disse kolde vinter dage!♥ kan virkelig mærke foreskel, selv med olie er mit hår tørt, men efter jeg glemte at medbringe hår olie til københavn, var det virkelig slemt♥

xoxo
http://wordsbychristina.blogspot.dk/

Emmi Trendniq sagde ...

Jeg synes personligt, at denne olie er så slem. Selv oliven olie er bedre.
Prøvede den to gang månedligt - for mere olie skal dit hår ikke have, så bliver den naturlige olie ødelagt - og den gjorde overhovedet ikke, som den skulle. Gav den så til min veninde, da vi har meget forskelligt hår, og det kunne være at det bare var mit hår. Den hjalp heller ikke på hende, på nogen måde.

Hvis du skal prøve en god olie, altså, en rigtig god en, så er denne fantastisk. Den er dyr, hvis du kun vil give 20 kroner for en olie, men lever op til prisen, og jeg ville købe den, om den så kostede 250 kroner - hvilket den ikke gør.
http://www.billigvoks.dk/orofluido/orofluido_beauty_elixir_100_ml.-4140.html


Tjek også gerne min blog ud, der er både en masse om hår, makeup op tøj. Faktisk kommer der et indlæg i morgen, den 3. februar, omkring copenhagen Fashion Week, som jeg var med til :-)

http://trendniq.blogspot.dk/