12.02.2014

Instagram #3



Her få i lige et kig på de sidste par dage, her fra min instagram. Et kig på min vinterferie i fredags, hvor jeg startet weekenden op med at tage på arbejde og sove hos min kæreste. Mandag og tirsdag sov jeg sammen med min kæreste + jeg har været sammen med min kusine, og fik besøg af min lille kusine. Som fik mig overtalt til at, glatte hendes krøller. Så har jeg ryddet op i alle mine produkter, blev ret overasket over alle de ting jeg har. Så har jeg haft nogle møg dage, hvor jeg bare ikke har ville snakke med nogle, sådan nogle dag  har jeg ret tit. Er en person som kan blive, hurtig stresset og irriteret. Men er heldigvis over min teenager periode. Så det hjalp at min kusine spurgte, om jeg ville hjem til hende og hygge med mad, film og guf.  Hvad har i lavet piger, har i vinterferie, og instagram så smid den i kommentaren? Kyys

Ingen kommentarer: