17.03.2014

NEW IN | Nike air max thea




Hej girls! Jeg har i dag været i byen, og købe de her fantastisk sko. Som hedder ''Nike air max thea safari print'' OMG jeg er så glad for dem, det er endnu et af mine største ønsker der er gået i opfyldelse. Jeg har kun skulle af med 800 ,- og det jo helt vild billigt syntes jeg selv,men nu var det også mine forældre der betalt. Verden bedste forældre, jeg elsker dem! Jeg vil helt sikker komme til, at gå i dem hverdag fordi de er så dejlige. Jeg har glædet mig så meget til, at skulle havde dem. Jeg har ikke kunne finde dem på nette i min størrelse, så fik dem i dag oppe i byen. I LOVE THEM!! I kan finde dem her inde..


Har i dem selv, hvad syntes i om dem, er de ikke lækre? kyys

10 kommentarer:

Ida sagde ...

Hvor er de bare flotte! Bliver helt misundelig :D Heldigt at dine forældre betalte!

Knus!
//Ida
www.idamersholm.dk

Stine Østergaard sagde ...

shit, hvor er de lækre!

kig forbi,
Stinewinth.blogspot.dk

Cille ♡ sagde ...

Ja virkelig flotte! Hehe det var også svære at få fat i :D Ja blev også helt vild glad for det!

Knus

Cille ♡ sagde ...

Alt for lækre!

Julia sagde ...

De er jo alt for labre :)

clumsysilhouette.blogspot.dk

Alberte Lodahl sagde ...

SMUKKE !

http://bylodahl.dk/

Sine sagde ...

Wauw, de er virkelig fede!:-O<3 De måtte også godt lige havne hjemme ved mig, haha. Det kunne da være man skulle overveje at købe dem, for hold da op de er lækre. :-D

Jeg synes din blog er virkelig fin, og jeg tænkte derfor, om du måske kunne tænke dig at følges? Selvfølgelig kun hvis du har lyst.

Knus
www.blogbysine.blogspot.com

Frederikke S sagde ...

De er SÅ lækre!

knus
behindtheattitude.blogspot.dk

Olivia Mortensen sagde ...

De er virkelig lækre!! Mit næste par Nike sneakers skal helt sikkert også være i modellen air max thea!
Hvis du har lyst, kan vi evt. følges på bloglovin? :)
- Olivia
olivias.bloggersdelight.dk

Caroline Biehl sagde ...

Hvor er de bare super lækre! <3
Kig rigtig gerne forbi, måske følges? - http://perspectivedfw.blogspot.dk