12.03.2014

Playlist


Hej piger! Her får lige lige at se, hvad jeg går og høre meget af her på det sidste. Når jeg er ude at løbe, gå eller i skolen. Jeg elsker at høre musik, det gør mig altid glad. Når jeg er ude og løber får jeg altid ekstra, motivation til at løbe, når jeg har musik i øerne. Det bare ikke så tit jeg får tage mig sammen, til at løbe mere.  Men nu det gode vejr fremme, så det lokker mig lidt. Jeg koncentrer mig meget bedre i matematik eller dansk når jeg høre musik.
Musik er ligesom en hverdag for mig, jeg høre det hele tiden, og bliver aldrig træt af musik. 

 Hvad syntes i om min playliste, er der nogle i kender og hvad høre i? Kyys



8 kommentarer:

Simone Bach sagde ...

Hvordan har du lavet de der, med facebook, instagram, tumblr osv ude i siden? og hvordan har du fået dem til at se sådan ud?<3

http://bachsunshine.blogspot.dk/
- Simone Bach

Cille ♡ sagde ...

Jeg har brugt Pickmonkey hjemmesiden, hvor jeg har beskåret er Hvidt billede og gjord det gennemsigtigt. Også derefter har jeg skrevet teksten og redigeret teksten.
Det er lidt svært at forklare, men vil gerne gerne forklare det bedre hvis jeg sætter billeder ind! :-)

Knus <3

Simone Bach sagde ...

Det ville være fedt! og tak for det hurtige svar! det ser mega fedt ud<3

Cille ♡ sagde ...

Hæhæ det var skam så lidt! :) hvis du lægger en besked, på min facebook side. Så sender jeg billeder til i morgen, over beskeder <3 for er så småt, på vej i seng nu <3

Sara sagde ...

Det er i hvert fald en sindsygt flot collage, du har fået sammensat dig. Kender ikke nogen af de sange, som du har linket til, men er selv meget glad for, at høre musik!

http://industrialbarbie.blogspot.dk/

Emma Bødker sagde ...

lækkert musik, lige noget for mig. Altid godt med noget inspi
// www.emmaworup.blogspot.dk

Cille ♡ sagde ...

Åhhh mange tak, så burder du høre dem de er rigtige gode <3 MUSIK er det bedste! :-)

Cille ♡ sagde ...

Ja det rigtig lækkert, inspiration er altid dejligt.