04.03.2014

What's in my bag


Untitled #72
Hej piger! jeg tænkte at i lige skulle, havde lov til at se ''what's in my bag''. Fordi jeg syntes egnelig det er meget sjov og hyggeligt, at se hvad andre har i deres tasker. Så derfor skal i da også se hvad jeg har i tasken. 1. Min elskede store DAY taske 2. Min højtelskede iPhone, høretelefoner og nøgler det næsten det vigtigste at havde med, hvis der sker noget, musikken kan jeg ikke undvære og nøgler er til mit arbejde og der hjemme 3. Min pengepung hvor alle min kort og penge ligger i 4. En parfume, lækker håndcream, Eos læbepromad, mascara 5. Hårelastikker og hårnåle hvis vejret blæser meget 6. Sommetider tager jeg mine to bøger med de steder hvor jeg tager den.

Hvad syntes i det her indlæg piger? kys

4 kommentarer:

Mia sagde ...

Godt indlæg og super lækre sager ♡
Knus,
www.blogaboutmia.com

Cille ♡ sagde ...

Mange tak søde Mia <3
knus

Kathrine Johansen sagde ...

Lækre sager, og så godt et indlæg smukke! <3

Cille ♡ sagde ...

Jaa, tak selv smukke! <3