06.04.2014

Five years with my boy

Hej tøser! I dag er et præcis 5 år siden jeg gjorde det offentligt, at jeg var blevet kæreste med min kæreste. Det ret vildt at tænke på! Vi var jo ikke andet en tolv og fjorten, vi var så unge det er vi også nu. Men der er bare sket så mage ting på de her år, og jeg håber sådan inderligt at det fortsætter i et godt stykke tid endnu. Vi har set hinanden være glade og kede af det, der er snart ikke det vi ikke ved om hinanden.  Der har altid været meget jalousi i vores forhold og det er der stadig lidt af fra min side. Vi kan diskuterer som nogle vilde aber, og opføres os som nogle idioter over for hinanden, MEN vi finde altid en løsning på det hele. Jeg elsker ham så meget, og jeg ved godt han elsker mig. Selvom han kan, lave dummefejl nogle gange. Jeg er blevet mere moden, dengang jeg var jeg jo kun lige begyndt, at blive teenager. Om ikke så lange tid bliver jeg 18, han flytter til Odense, jeg starter på HG. Der bliver vendt op og ned på det, hele men mon ikke, vi kan finde en løsning på hele. Ihvertfald er jeg ret stolt over mig selv, at vi har været sammen så længe i alder af, hvad vi kun har været også til nu. Han hentede mig i går aftes, også har jeg været hos ham hele dagen. Hvor vi har hyggede os med at se film, spist slik, været på Mcdonals, en hel dag hvor vi bare har hygget os uden nogle diskussioner, eller noget som helst. 
Kyys

Ingen kommentarer: