13.07.2014

JULI FAVORITTER

(Si parfume)( Orofluido)(Essie neglelak)( vitamin water læbepromad)( Rimmel London mascara) og (Elf eyebrow kit).  - Mine ynglings ting i den her måned. Der er link til alle sagerne.Jeg er begyndt at bruge min E.L.F eyebrow rigtig meget, fordi den er rigtig god. (JEG ELSKER) min parfume helt vildt, den nok en af de bedste!  Jeg er begyndt at købe Essie neglelakker, fordi jeg syntes de er virkelig gode og de holder længe. Prisen er godt nok lidt dyr, men er glad for min tre som jeg allerede har.  Jeg har lige købt min Orofluido olie i dag så jeg har ikke prøvet den helt i nu, men har hørt rigtig godt om den. Så derfor kom den med i min juli favoritter.  Min vitamin læbepromad er virkelig virklig god, den blødgør ens læbe og den holder i et godt stykke tid.  Min Rimmel London mascara, er virklig god og giver ekstra fylde! Jeg kan godt lide , at havde meget på min øjenvipper fordi jeg ikke har så mange  forvejen. Da jeg som lille klippede nogle af dem af, og at jeg er så dum at jeg hiver dem af nogle gange. 

Ingen kommentarer: