20.07.2014

BUMMIE LOVE

Hej giirls! Jeg har været på loppemarked hele dagen, hvor jeg fået solgt en masse sager. Da jeg tog en lille pause, fandt jeg den her lille lækre sag. Som jeg bare måtte eje. Jeg skulle kun give 40 kr, og den er altså af læder. JEG ELSKER DEN VIRKELIG!! Jeg stod faktisk og manglede sådan en her, hvis i kan se min ring. Så har også købt den. Damen sagde den ikke var ægte, derfor kostede den 20 kr. Da jeg kom hjem og tjekkede, var det en ægte marguerit ring. Jeg blev ret vild. I morgen skal jeg hente, en lille Teddy kanin jeg glæder mig bare så meget..
- Kys

5 kommentarer:

Angie sagde ...

Det er så fedt hvad man kan finde af ting og sager på loppemarker og genbrugs butikker. :)

Jeg fandt selv en kjole til omkring 20-30 kr i en genbrug og lignet meget en der kunne koste 200 :)

Knus

www.angiedavidsen.blogspot.dk

The Beautiful Mess sagde ...

Ja det ret lækkert, hvad man kan finde! :)
- Wow, ja jeg kender det godt selv.

Unknown sagde ...

Super lækkert look! 👌👍

Line sagde ...

Rigtig skøn blog du har! :)
- Kunne du tænke dig at følges? Både via Bloglovin og GFC? :)

Knus Line
guldstjernen.blogspot.com

sunday home sagde ...

Det er virkelig fed, har selv en stor kærlighed til fannypack/bumbags, og bare tasker generalt (:
http://sunday-mix.blogspot.dk