29.07.2014

SUMMER INSPIRATION


Hej piger! Jeg tænkte at jeg ville lave et lille sommer indlæg til jer. Omkring mine inspirationer og musik liste. Som i kan se har jeg linket, jeg nogle af mine ynglinges sanger, som jeg har hørt mest af her i ferien. Jeg syntes det nogle lækre sange, til både træning og når man bare lige vil ligge og slappe af ude i solen. Jeg har ikke selv haft så meget tid til det i ferien, da jeg arbejder næsten hverdag.  Mane af alle mine inspirationer får jeg fra de forskellige blogger, instagram, Costume hjemmesiden og mine app. Nu har jeg snart ikke, så meget ferie efter min 18 års fødselsdag på søndag, det lidt trist for har jeg ikke følt jeg har holdt noget ferie. Men jeg starter allerede den 7 august ude på HG. MEN tilbage til inspirationer, så får jeg meget mine inspirationer for alle de kendte blogger så som Kristine Sloth,Johanne Kolhmetz, Emma Lindberg, Amalie Wessel og  Alma Spies.

Ingen kommentarer: