31.08.2014

August favoritter

Hej piger. Jeg vil lige vise jer nogle af mine ynglings tinge i den her måned af produkter jeg har købt og brugt. Jeg har rigtig mange ynglings ting i den her måned, som jeg ikke har kunne havde med på billede. 

Garnier eye make-up remover 2in1: Jeg er så glad for at jeg har købt den her til kun 55 ,- i kvickly. DEN er så god go den virker hurtigt på mig. Den fedter rundt om øjne, men det er kun godt. 

Matas natur håndcreme: Det er nok en af mine ynglings håndcreme, den er så god. Den fugter min hud, og gør så jeg ikke få så mange neglerodder. Jeg har allerede brugt en op, de kan købe i matas eller på nettet. 

Dream by Isabell Kristensen: Det er en af mine absolut ynglings deodoranter, jeg har snart brugt den op. Den har sådan en dejlig sød blomste duft, som gør at den ikke blive for ubehaglig at havde på en hel dag, den holde længe.

Marionnaud eye contour gel: Jeg har været så heldig, at få nogle gaver af mine lillebror da han var på ferie. Han købte den her rigtig gode gele, som skal hjælpe under øjne om morgnen så man ikke ser så træt ud ( Det hjælper rent faktisk på mig).

E.L.F pressed powder: Den er rigtig god, E.L.F er mit ynglings make-up mærke. Alt deres makeup er virkelig godt. Deres puder passer rigtig godt til mig ansigt.

E.L.F  lipstick  Flirtatious: Den er rigtig fin og kan godt lidt af den har lidt baby farve. Den koster kun 20 ,-.

Costume collector's edition: Til sidst har jeg selvfølglig mit elskede Costume blad, som nyder at læse og kigge i hvergang.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtig fin blog!
Du skrev en kommentar på min blog, og spurgte om jeg ville følges, og det vil jeg rigtig gerne. Jeg følger dig nu, så venter bare på du følger tilbage :) Knus.

Josefinechristensen.blogspot.com

The Beautiful Mess sagde ...

Mange tak!
Ja det gjorde jeg, og det lyder rigtig dejligt :-)
Knus JEG følger tilbage.

Katrine Guldbæk sagde ...

Jeg er også stor fan af make up fjerneren :-)