09.09.2014

PRODUKT ANMELDELSER

Hej piger. Her på det senete har jeg købt og fået mange lækre produkter, blandt andet det i ser på billede. Jeg har tænkt mig at lav en lille anmeldelse på  de her forskellige produkter som er blevet nogle af mine ynglings.

Intima intimasæbe: Jeg syntes det er helt fantastisk at der er blevet, lave den her sæbe til intime stæder på kroppenl. Jeg rigtig glad for den, da jeg ikke kan tåle parfume i sæber. Den er super god.

Batiste dry shampoo Pretty & upulent oriental:
Jeg er helt forelsket i den her dry shampoo, er virkelig glad for, at de her kommet til min by. Man kan se den virker, og det er virkelig godt. Jeg elsker at der er, forskellige dufte.

Vitamin Well defence, citrus/hyldeblomst - vitamin C+B12:
Jeg må indrømme at jeg er blevet stor fan af alle de her vitamin drikke, de smager bare så godt, og jeg kan i sær god lide den med jordbær og kiwi. De er godt nok en smule dyre, men de er pengene vær. I sær hvis man har taget dem et stykkke tid, håber på at se en forandring.

Idento Lipbalm serum:
En af de nye læbepomader man kan få nu, er den her Indento man kan købe den i Føtex. Den er rigtig lækker og den fugter/blødgør ens læber rigtig godt. Den er med mange forskellige ting.

Loréal Paris neglelak (Spiky effect):
De er mine all time favorit neglelakker, jeg elsker dem bare så meget. De holder godt og de er bare perfekte at lægge. Jeg tror snart jeg har 12-13 slags af dem. Jeg har lige fået en af min mor, og den er bare så flot.

Hvad syntes i om sådan nogle indlæg her, har i prøve nogle af tingene? HUSK at deltag min giveaway, det er sidste chance at deltag i dag. I kan finde min giveaway lige her.
- Kys


Ingen kommentarer: