17.10.2014

ROYAL COPENHAGEN

Hej piger! Endelig fik jeg købt det krus, jeg så længe har kigget på fra Royal Copenhagen. Jeg er bare så super glad for det, det  er virkelig sødt. Jeg har købt det, i Næstved storcenter. De er havde lige en tilbage, af den farve jeg ville have det. Udover det fik  jeg købt et par pilgrim øreringe og min første julegave fra mine forældre. Åh gud! og ja jeg var lige en tur på Starbucks, de laver de bedste varme kakao og kaffe.  Hvas syntes i om kruset, vil i se i øreringene ?
https://www.bloglovin.com/blog/12400207

3 kommentarer:

Sanne sagde ...

Super fint krus! Lyder til du har gjort dig nogle gode køb :-)

www.sannenoerbjerg.dk

The Beautiful Mess sagde ...

Ja rigtig fint og godt! Ja nogle lækre køb :-)

Line sagde ...

Sikke et lækret krus! En super fed farve! :D

Knus Line
guldstjernen.blogspot.com