02.01.2015

HAPPY NEW YEAR

Hej bloggen! først og fremme rigtig godt nyt, år håber i er  kommet godt ind i det nye år. Det er jeg i hver fald i år.
Startede aftenen ud i selvskab med mine forældre, plejesøster, mormor, kusine, hendes mor og hendes veninde. Hvor vi fik en masse lækker mad, og en virkelig ubeskrivelig lækker dessert som i kan se længer op på billederne. Da klokken slog 00.00 fik vi champagne, kransekage og skød fyrværkeri af. Da de alle var taget hjem, tog jeg jeg tøjet af og gjorde mig parat til at sove. Da min kusine skrev ved 02.45 tiden om jeg ville, med hende i byen. Selvfølgelig så jeg tog tøjet på igen, makeuppen blev lagt håret sat også eller af sted til byen med min kusine. Da klokken blev omkring 05.30 var jeg blevet godt fuld, så var rigtig frisk og glad! Klokken blev 7.48 da vi kom hjem og faldt i søvn i min lillebrors seng. Så i alt har min nytårs aften bare været kanon god. Den bliver bestem ikke glemt, er allerede klar til byen med min veninde i morgen igen.
Hvordan har jeres nytårs aften været?

Ingen kommentarer: