02.02.2015

EN UD AF FEM DAGE

Som i nok ved er jeg i den her uge i praktik, i butikken Sisters Point/Q-Shop - Hvilket er rigtig hyggeligt og godt. Jeg har i dag skulle støvsuge begge butikkerne, pakke en masse lækker nyt tøj ud også røh der i mellemtiden og to ting med hjem. Jeg har valgt at sætte de her tre billeder ind af den her væg, som er blevet lavet af den sødeste blogger Someonelikeme også kaldt Hosannah, der vil kommet et billede af hende i løbede af ugen. Hun kan bare det der med mode. Jeg glæder mig til endnu en dag i morgen.Billederne bliver taget med min iphone, fordi mit camera ikke virker.

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg elsker Sisters Point! Hvor ligger den du er i praktik hos?

mariasschmidt.blogspot.dk

The Beautiful Mess sagde ...

Den ligger i Nykøbing Falsters gågade :-)
En fantastisk butik.