11.05.2013

Billede siger jo sig selv : Nothing to wear

11.05.2013 - 19.50
''Åhhh gud'' altså jeg tænker nogle gange på om i har det på samme problem nogle gange, så står man der foran sit tøjskab eller tøjstativ og bare ikke ved hvad man skal tage på i skole eller arbejde. Det er så iriterne kan står der i lang tid og bare glo. Hvor man bare står og siger højt '' jeg har bare intet tøj'' også sener indser man man egnelig hvor meget tøj man faktisk har men bare bare aldrig får det brugt. Men jeg må indrømme at jeg ikke har så meget tøj, men at jeg er heldig har jeg får en masse, selvom jeg ikke gå så meget i det, men det jo bare mit eget problem. Har i det på sammen måde nogle gange?

- Cecilie 

2 kommentarer:

Helena Bjerregaard sagde ...

Har det på præcis samme måde! Hver morgen faktisk, hehe.

Knus :)
http://helenasophiawb.blogspot.dk/

cilller.blogspot.dk sagde ...

Hehe :) det er så iriterne nogle gange.

knus Cecilie