11.05.2013

My favorit movie : To watch

11.05.2013 - 19.33
Jaaaa! jeg elsker at se film, det er noget af det bedste jeg ved. Især på en kedelig og kold regndag eller når man bare ligger under dynen og ikke magter noget som helst en lørdag/søndag så er det altid hyggeligt, bare at ligge og stene en masse gode film eller tv- serier. For mig er ''The Vampire Diaries'' den bedste tv-serie der er for unge teenager som elsker sådan noget med vampyr ligesom twiligt. Hvis ikke jeg har den på dvd så følger jeg med over  youtube: her der er der faktisk fra sæson 3. Der er heller ikke noget mere hyggeligt, at ligge under dynen med kæresten og se en rigtig kærligheds film, når man så endelig får ham overtalt til at se en. Men nogle gange overgiver jeg mig og se en action med ham, for så ved jeg han bliver glad! Her kan i se  nogle af mine favorit, som jeg elsker at se og kan klart anbefale dem alle.
- Hvilke er jeres ynglings/favorit film eller tv-serie?

- Cecilie 

1 kommentar:

Mia sagde ...

Jeg er en sucker for film og tv-serier. Jeg har en del serier herhjemme jeg holder af! Rejseholdet, krøniken, matador, huset på christianshavn, hotellet, det lille hus på prærien, desperate housewifes, melrose place, beverly hills, 7th heaven, Nikolaj og Julie, criminal minds, osv osv osv. <3 Yndlings filmene er nok Grease 2, Monster, Warriors, Sleepers og Unfaithful :-)