13.05.2013

Mit outfit for i dag : Færdige resultat

13.05.2013 - 16.42 


Bukser - Pieces// T-shirts - Gina Tricot// Sko - Reebook// Ring - Spinnings// 
Her har i så mit hele outfit, jeg syntes det er et af mine ynglings outfit. Som i nok kan se her i går og i dag, er jeg begynd at lave mine outfit dagligt hvor jeg  sætter et billede ind først, også bagefter mit resultat. Tænkte at det vil gøre min blog lidt bedre og gøre jer lidt mere glade. 
- Udover alt det her med mit outfit, har jeg endelig fået bygget et samarbejde op med Werring gå ind og tjek deres smykker ud, også læg et link om hvilket smykke i syntes der er mest pænt! Hvad syntes i om mit outfit egnelig?

- Cecilie

5 kommentarer:

kathy sagde ...

Det ser rigtig friskt og sommerligt ud. Dejligt outfit. :')

God aften

Knus
http://ittakesalongitimetogrow.blogspot.dk/

cilller.blogspot.dk sagde ...

Jeg syntes også det var et godt outfit, ja der var sommerligt over det. Jeg elsker det!

cilller.blogspot.dk sagde ...

*det*

Kamilla sagde ...

Rigtig flotte negle. :D

Jeg har fortiden gang i 2 give-aways, som jeg håber du tager et kig forbi?;

elskershopping.blogspot.com

SofIe kn sagde ...

Jeg elsker dine negle :D
http://etsofieliv.blogspot.dk/