15.05.2013

Tøjet er fundet frem og pakket ned

15.05.2013 - 20.56
Efter en meget lang og træt dag i skolen, skulle jeg hjem og ha fundet alt det frem jeg skal havde med på ferie. Det er kun klaret, der er lidt flere ting men dem har jeg ikke fået taget billeder af. JEG ville ønske min kæreste skulle med på en rigtig ferie efter 4 år, men desværre han måtte ikke. Jeg kommer til, at savner ham helt vildt meget. Nu er der kun 2 dage tilbage, jeg glæder mig og alligevel har jeg en lille bitte smule i tanker ''øv'' fordi han ikke skal med. Jeg har fået downloade en masse sange til min mobil eller kun 65, kom gerne med nogle sange jeg kan downloade. Har fået lånt mig en bog, fået nyt pas og alt muligt andet. I morgen gælder det matematik afgangs prøve ''puhaaa'' også dansk skriftligt igen fredag, inden jeg skal på ferie. Men så når jeg det da heldigvis. Så fra fredag af, kommer i ikke til at se nogle indlæg måske fra i morgen af, jeg ved det ikke helt. Men i skal nok få et indlæg, nå jeg kommer hjem igen, det lover jeg jer. Og der håber jeg min smykker er kommet hjem.

- Cecilie 

Ingen kommentarer: