11.05.2013

New in : Shopping haul

11.05.2013 - 13.13 

Jeg tænkte at jeg ville lave et lille haul af alt det jeg har købt/fået her på det sidste. Mine 2 t-shirts og top har jeg været ude og købe i dag hos nogle af vores venner. Jeg er rigtig glad for det, jeg skal helt klart have det hele med på ferie. Mine solbriller og mascara fik jeg jo her i torsdags af min mor. Jeg har faktisk også fået tøjet af hende, og det jeg virkerlig glad for. Mit Iphone cover det er ikke så nyt, jeg ville bare vise det for der er sådan lidt sommer farve over det, det jeg tror jeg taget det med  når jeg tager afsted på ferie, det vil passe godt! Men jeg fik alt tøjet til 50 kr der er også en cowboyd nederdel som jeg ikke lige fik taget et billed af. Det er første gang jeg har noget Gina Tricot tøj det er de to t-shirts jeg er meget glad for dem, og ved jeg kommer til at gå meget med dem. Jeg syntes den er så sød den blomstrede top , den kan både bruges som top og som en meget kort kjole. Men jeg vil nok helt bruge den som en top, og sætte den ned i et par bukser eller shorts.

- Cecilie 

6 kommentarer:

M-I-A sagde ...

Lækre køb! :)
- Jeg tænkte på noget. I går (mener jeg det var) lavede du et indlæg om samerarbejde og jeg skrev en kommentar, men nåede aldrig at få svar før indlægget var væk igen.
Men hensyn til samarbejde. Er det så dig der kontakter firmaerne eller omvendt? :)
Håber meget at du vil svare på mit spørgsmål, da jeg længe har været i tvivl om det.

miaekholm.blogspot.dk

Julia sagde ...

Det er nogle rigtig lækre ting du har fået anskaffet dig! Og det er en rigtig fin blog du har :)

planetenjulia.blogspot.dk

cilller.blogspot.dk sagde ...

Hej :D
Mange tak! Jov, jeg fik svare tilbage - det var mig som havde skrevet til dem, men sletted indlægget da jeg ville vente til jeg fik et svar, jeg var måske lidt for hurtigt. Men jeg håber da de gerne vil, det kunne være fedt! :)

knus Cecilie

cilller.blogspot.dk sagde ...

Mange tak, er også glad for mine køb :D åhh, det byder meget! :-)
knus

MathildeSigne sagde ...

Ey, det er jo min gamle top og t-shirts! Hæhæ, jeg er glad for at du kan lide det.
Super-fede solbriller også! :D

cilller.blogspot.dk sagde ...

Hæhæ jaaaaa! :D de er dejlige at have på. Jeg mega glad :)
Ja, vild fede!:D