11.06.2013

7 i mundtligt engelsk - totalt optur

Tirsdag 11.06.2013 - 19.53 Skrevet af Cecilie Laura Olsen
Stod op kl 09.30 prøvede lidt forskelligt tøj. Spiste ikke rigtig noget morgenmad for var begyndt, at blive en smule nervøs. Men min mor fik mig til at spise lidt frugt. Jeg var så irritere over at jeg ikke vidste hvad jeg skulle havde på, og prøve så meget tøj fordi jeg var nervøs ( det ikke det på billederne) - Jeg tog så i skole kl 10.45 også fik en basse som min lære havde købt. Jeg var begyndt at blive mere nervøs. Skulle op i mundtligt engelsk 11.50 men tiden blev trukket ud til 12.16 - Det jeg faktisk var aller mest nervøs for, det var om jeg nu fik sagt orden og formulere mig ordenligt. Da jeg var kommet ind, og fremlagt min disposition og svarede på spørgsmål. Skulle jeg gå ud og vente til jeg blev kaldt ind igen. Jeg syntes nu det gik meget godt. Jeg har havde hele dagen gået og sagt til mig selv, at jeg ville få 02 - Men blev ved med at sige til mig selv '' du kan godt, du skal bare tro på dig selv''. Rigtig nok som jeg kom ind igen. Fortalt sensor mig at jeg var så god, jeg snakkede godt flydene engelsk, hun forstod mig og jeg kunne forklare tingen ordnelig. OG derfor skulle jeg simpelhent havde 7! Og det jeg faktisk rigtig glad for, kunne ikke havde gjort det bedre. Så jeg er godt tilfreds. Er glad for det hele er over nu. Nu vil jeg bare se tv-serie og hygge mig med bloggen. 

- Cecilie 

1 kommentar:

Rikke Sunds sagde ...

SÅ FEDT! :-)

Knus <3
www.rikkesunds.dk