11.06.2013

BEAUTIFUL, NEW IN - I LOVE IT♥

Tirsdag 11.06.2013 - 20.21 Skrevet af Cecilie Laura Olsen

Jeg har i dag fået de her vildt lækre sager, af min mor og mormor. Fordi de syntes jeg fortjente at blive belønnet med disse flotte karakter. Jeg elsker simpelhent det hele. Jeg er i sær glad for armbåndet og de vildt søde sko, som jeg kalder for kineser sko. Jeg er så stolt over mig selv, at jeg har klare alle de her eksamener. Der er første gang, og se hvad jeg har opnåede 10 i mundtligt dansk og 7 i mundtligt engelsk. Det syntes jeg er flot klare, nu når det er første gang. Jeg har virklig taget mig i det her skole år, og det kommer jeg virklig også til i 10. Klasse (not matter what). Jeg kan ikke sige mere, end jeg er super duper glad.

- Cecilie


3 kommentarer:

Rikke Sunds sagde ...

Pissefedt med de flotte karaktere! :-) Sådan! og altid dejligt at blive forkælet med lækre sager bagefter. Er vild med skoene!

Knus <3
www.rikkesunds.dk

Amalie Linn sagde ...

Heeeej Cecilie !
Jeg ville bare lige hører, hvor armbåndet er fra?

Knus Amalie Linn :-D

cilller.blogspot.dk sagde ...

Heeeeej Amalie :-)
Armbåndet er fra H&M.

Knus Cecilie