06.06.2013

En sød veninde skal man lede længe efter - Janni Kristensen

Torsdag 06.06.2013 -15.21 Skrevet af Cecilie Laura Olsen

- Hold da nu helt op - Da jeg kom hjem fra skole, lå der i postkassen dette vildt søde armbånd i en kuvert med et utroligt sødt/rørene brev i. Jeg blev simpelhent så glad! Har bare gået længe og vente på at jeg skulle modtage det, fra denne her skønne person Janni, du er en fantastisk veninde som jeg har mødt, og som jeg er blevet rigtig glad for. Blev helt mundlam da jeg læste brevet fra dig.Jeg lægger aldrig det her armbånd igen ligesom min ring. Jeg bliver så glad, når der er en som tænke på mig. Det har jeg aldrig oplevet før i meget meget lang tid. Så det at havde fået dig som veninde, har betydet meget for mig. Og håber selvfølgelig vi kan mødes en dag i virkelighede. 4 kløver betyder lykke, så jeg  taget det aldrig af. Selvfølgelig kun når jeg skal i bad. Men tak Janni fordi du er så sød som du er! Jeg syntes i skal tjekke hende blog ud - Som i kan finde her  Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive/ sige for er så glad. Over at du er så betænksom en pige, selv min mor syntes du er en utrolig sød pige og blev glad fordi du har gjort det her. TUSIND TUSIND TAK! Fordi du er som du er. Vi har skrevet sammen i lidt over 8 måneder og du bliver bare mere og mere sød for hvergang vi skriver sammen. Tak, for din venlighed og støtte. Jeg vil altid støtte dig!  Er så glad for at vi har mødt hinanden. Tak for dit utrolige søde brev, når jeg finder en lidt stor ramme, putter jeg brevet inde i og hænger det op, som et mindre fra dig. Du forstår mig og det sådan rigtig veninder er.

Knus Cecilie 

2 kommentarer:

Janni Janaina Kristensen sagde ...

Mangler ord! TUSIND TAK FOR ALLE DE SØDE ORD!
Varmer mit hjerte! <3

Knus xoxo.

cilller.blogspot.dk sagde ...

KÆMPE kram her fra - Du en skøn pige Janni! <3