05.06.2013

Sommer og sol - Jeg nyder det

Onsdag 05.06 2013 - 15.55 Skrevet af Cecilie Laura Olsen
Sidder lige ude i det her mest fantastiske vejr, solen skinner og det bare skønt. Har lige været i kiosken, og købe det nye Vi Unge , Ice The og 4 kamelstænger.  Også ville jeg ellers bare side uden for og høre fuglen pippe og tjekke en masse blogge ud. Mine forældre er lige kørt en et sted hen og drikke kaffe uden for. Jeg burde nok havde tage med, nu når det er far's dag. Men det er lige så hyggeligt, vi skal nok få en hyggelig aften. Det fik vi gjord til middag, med gril hygge med forældrene, lillebror og kæresten. Har i nogle nogle gode sange, så skriv dem endelig her nede i teksten. Men vil nu sætte mig til at læse det nye Vi Unge blad, som jeg har glæder mig meget til at skulle.

3 kommentarer:

Ida Kristiansen sagde ...

kos ^^

M-I-A sagde ...

Ser virkelig afslappende ud!

Kig gerne forbi :)
miaekholm.blogspot.dk<3

cilller.blogspot.dk sagde ...

Hehe - Det var det også, det var virkelig skønt!

Det vil jeg gøre :)