01.06.2013

Nu med job i Kvickly - Yes!

1.06.2013 - 11.38 - skrevet af Cecilie Laura Olsen
Undskyld jeg har været så fraværene her på det sidste, har har haft mange ting at tænke på her på det sidste. I går var jeg til jobsamtale, i Kvickly her hvor jeg bor. Det gik rigtig godt, jeg FIK jobbet og jeg er bare så overlykkelig, de ville ikke engang tænke sig om, før de valgt mig. Jeg er så glad! Min far havde lovet mig, at hvis jeg fik jobbet skulle vi bestille pizza, men i stede for at bestille, tog  mig og mine forældre/lillebror ud og spise. Det var super hyggeligt, derefter fik jeg en is og vi kørte en aftentur, ned til stranden. Da jeg kom hjem, satter jeg mig på bloggen og skulle til at lave det her indlæg, men min kæreste ringede og sagde jeg skulle skynde mig og pakke en lille taske, for jeg skulle med ham hjem og sove. Jeg synde mig og pakke også er jeg faktisk lige kommer hjem fra ham nu. Så i dag vil jeg lige slå græs, også eller lige blogger og se videre. På den tv-serie jeg er går i gang med at se som jeg er hel vild med på netflix '' Life unexpected'' den er rigtig godt, og noget for os teenager pige, eller voksne. 

- Cecilie 

2 kommentarer:

Janni Janaina Kristensen sagde ...

STORT TILLYKKE MED DIT JOB - HÅBER DU BLIVER GLAD FOR DET OG FÅ TJENT GODE PENGE TIL GODE FORMÅL! Evt. et kamera ? :-) Hvem ved? <3

# Ups , caps lock , hihi <3

Knus mig <3

cilller.blogspot.dk sagde ...

Åhhh mange tak skønne, jo jeg bliver helt sikkert glad for det! ;-)
Ja, vil helt sikkert spare sammen, til et kamera :D

Hæhæ - det okay :D

Knus Cecilie <3