01.06.2013

Outfit inspiration/summer - We heartet

1.06.2013 - 12.25 skrevet af Cecilie Laura Olsen


Så er det vidst på tide, der kommer nogle nye outfit inspirationer. For er der er da godt nok, et stykke tide siden syntes jeg selv. Jeg  har fundet de her outfit, og syntes de er vild fede. Vil helt vil gerne havde, fat i nogle af de forskellige ting. Nu når jeg har fået arbejde, kan jeg bruge mine egne penge. Men skal lige spare lidt op første. Halvdele af det jeg tjener, kommer på min opsparing og resten kan jeg bruge på det jeg vil. 

4 kommentarer:

Mia sagde ...

Fine ting <3 Er vild med Naked 2 og OPI :')

Knus Mia

cilller.blogspot.dk sagde ...

Mange tak søde Mia <3.
Vil også gerne havde det.

Janni Janaina Kristensen sagde ...

Kunne virkelig godt bruge alle de lækkerier! <3

Dejligt indlæg, <3

Knus :-)

cilller.blogspot.dk sagde ...

Du ikke den eneste søde Janni <3