04.06.2013

Stolt af mig selv - 10 i mundtligt dansk

Tirsdag 04.06.2013 - 21.40 Skrevet af Cecilie Laura Olsen

JA i ser fuldstændig rigtig, jeg er så overdrevet lykkelig. 10- tal i mundtligt dansk troede virkelig kun jeg fik et 4 eller 7 tal jeg er så glad, og det er mine forælder ihvertfald også! De inviterede mig ud af spise på sushi bar, men valgte istedet for at tage på den nye restaurant '' The burger'' De lavet nogle helt vild gode burger. Det er ikke sidste gang + jeg fik en masse nye trøjer eller sommertrøjer en af dem har jeg på, på billede. Jeg er såfåglad!! - Derfor var vi lige ude og fejre det, Derefter har jeg jo så været på stranden  og spise lækker is med min kæreste, jeg havde fortjen af mine svigerforældre. 

8 kommentarer:

Janni Janaina Kristensen sagde ...

Tillykke cecilie pigen! DU er virkelig sej! <3

knus og kram <3

cilller.blogspot.dk sagde ...

Tak dejlige Janni :-)

Maria Nhu sagde ...

Tillykke med 10!

tak for den søde kommentar, følger tilbage, hihi.
Håber at min kæreste og jeg holde lige så længe når vi stopper på efterskolen! o:

knus maria

cilller.blogspot.dk sagde ...

Det var skam så lidt :)! Ja de må vi da håbe. Og forresten tak selv :)

Michelle Eckert sagde ...

Du har skam os en god grund til at være stolt! - Tillykke med 10-tallet!

Knus Michelle♥
http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

cilller.blogspot.dk sagde ...

Mange tusind tak ;-)! Det er jeg også.

M-I-A sagde ...

VIRKELIG STORT TILLYKKE! Jeg fik selv 10 i dansk (skal lige prale lidt, hahaha ) :D

Knus Mia <3

cilller.blogspot.dk sagde ...

Hehe mange tak :D - det også helt iorden!