21.07.2013

BLOGANBEFALING #1

DenLilleDeaMarie - af Dea Marie Kramp
Hun er en virkelig godt blogger og youtube blogger, jeg elsker at følge med på hende blog og youtube hverdag. Hun giver mig meget inspiration og det er det jeg elsker ved blogger. Jeg syntes i skal smutte ind på hendes blog (her) så i også kan få inspirationer og følge med i hendes videore.

kiss kiss bang bang - af Stine Dahl
Jeg kan ikke sige andet end hun er en lige så god en blogger, hun gør det virkelig godt er så misundelig på de blogger som bare har styr på det hele. Jeg elsker også bare at følge med i hendes blog hverdag og opleve/se alt de hun går og laver, og få en masse nye inspirationer. Syntes også lige i skal tjekke hendes blog ud (her).

13 kommentarer:

Stine sagde ...

Årh tusind tak for de søde ord! Det er altid dejligt <3

Stine sagde ...

Årh tusind tak for de søde ord! Det er altid dejligt <3

cilller.blogspot.dk sagde ...

Det var da så lidt, hæhæ ja! <3

Monique Marie sagde ...

Super sød og inspirerende blog du har dig! Jeg tænkte på om du havde lyst til at følges? Smid en kommentar på min blog hvis det lyster :))

Knus Monique
moniquemaries.blogspot.dk

cilller.blogspot.dk sagde ...

Mange tusinde tak :D, ja det kan vi da godt, gå ind og kigger på din blog nu :-)

Kristindpj sagde ...

Hej med dig! jeg har en giveaway kørende på min blog, hvor du kan vinde en masse lækre hårprodukter. Håber at du vil deltage, kig forbi! :-)

http://thisislikemangos.blogspot.dk/2013/07/got2bs-2sexy-line-konkurrence.html

Skrevetafnana sagde ...

Er lige faldet over din blog, den er jo super fin! Har du lyst til at følges? :-)

Mange knus : http://skrevetafnanaa.blogspot.dk/

Monique Marie sagde ...

Tak fordi du vil følges, det betyder rigtig meget! jeg følger tilbage <3 god sommer!

cilller.blogspot.dk sagde ...

Hehe mange tak :D ja, der kan vi da godt!
Knus <3

Michelle Bentzen sagde ...

Rigtig fin blog! Skal vi følges?
Jeg følger dig nu på bloglovin, håber du vil følge mig tilbage, du kan følge mig ved at trykke nederest på min blog! :-)
www.michellebentzen.blogspot.dk

Dea Marie Kramp sagde ...

Oreww, Tusind tak for de søde ord!
- Det er en rigtig god blog du har dig, som jeg da lige vil bruge noget af min dag på at side og kigge lidt på :-D

cilller.blogspot.dk sagde ...

Mange tak, jo vi kan godt følges :)

Amy Dyrholm sagde ...

Jeg er også kæmpe fan af Stines blog! :)