23.07.2013

New room tour in collage


jeg tænkte at i sikkert ville blive glade hvis jeg lavede en roomtour. Jeg har denne her gang lavet det i collage, i må undskyld billeder måske er lidt i dårlig kvalitet ved ikke helt hvorfor. Men det her er så mit værelse, hvad syntes i?Jeg skynde mig lige at rydde lidt op, så det så pænt ud, men der er lidt rodet nogle steder. Så dem så jeg ikke lige billeder af, mit værelse er ikke særlig stort. Men jeg elsker det, det er lige tilpas til mig selvom jeg nogle gange ville ønske jeg havde et lidt større værelse, vel vil gerne havde et walk in clothes!

6 kommentarer:

Isabella sagde ...

Sød blog!

Du skal være velkommen til at tjekke min blog ud.
www.isabellahemmingsen.blogspot.com

Isabella :)

cilller.blogspot.dk sagde ...

Tak :)

Det vil jeg da gøre!

SofIe kn sagde ...

hvad er det for en tekst du har i ramme?

elsker de der glas krukker du har smykker i og makeup, børste i :D:D


http://sofiekn.blogspot.dk/

Stine sagde ...

SÅ fint! <3

M-I-A sagde ...

Super fint! Kunne dog godt tænke mig et billede, hvor man kan se dit værelse i helhed :)

Kig forbi hvis du får lyst, bloggen har lige fået nyt layout og jeg ville elske at høre din mening :)
miaekholm.blogspot.dk

cilller.blogspot.dk sagde ...

Sofie KN
- Det er et sødt brev fra bloggeren (Janni Kristensen) <3
Mange tak, kan også godt lidt det selv :)

Stine
- tak <3

M-I-A
- mange tak, jamen det vil jeg da tage til mig! ;)

Knus <3