12.10.2013

Efterårets lækre outfit


Efterårets lækre outfit

Hej piger! Så det tid til endnu et lækkert outfit collage,  de her lækre efterårs outfits. Jeg ville elske at havde alle de her outfit, nu har efteråret er kommer her til Danmark med blæsevejr og den irriterende regnvejr. Det er nu okay især, når man rigtig kan ligge under dynen om aftenen med computeren og en god film også selvfølgelig kæreste når vi er sammen. Jeg ville ønske jeg havde de der Dr. Martens støvler, det er så snyd alle  jeg der har dem..Giv dem til mig.. (Haha).. Har i det på samme måde, hvad syntes i om det her efterårs collage?

3 kommentarer:

Mia sagde ...

Uh, det sidste sæt er super fint !! :) Lækker collage <3

cilller.blogspot.dk sagde ...

Ja meget, kan godt lide det første og sidste!! Mange tak søde Mia <3

Martina ♥ sagde ...

Vil lige spørger om du ved hvor man kan købe den første trøje! Altså den grå hættetrøje af en art!
- Elsker den virkeligt