27.10.2013

More Inspiration more happiness ♡



Nu efter lang tids arbejde med, at få den her blog op og køre. Er jeg endelig kommet til den ende, hvor jeg kan sige den er, perfekt nok i et stykke tid. Jeg har brugt hele dagen, på at få den fin og pæn. Så nu har i fortjent et stykke inspirations indlæg fordi i elsker sådan noget. Og det vil der komme flere af.  Jeg flyttede fra blogspot, over til her. Fordi den blog jeg havde gad slet ikke at reagere, men fik heldigvis alle mine indlæg med. Sidder lige nu og kigger på en masse blog, for at så ekstra meget inspiration. Hvad synets i, om det hele?

1 kommentar:

Every part of me. ♥ sagde ...

fed collage, fin blog du har dig!
Du har nu en ekstra læser :)
glæder mig til at følge med i dit liv!

Tusind tak for din søde kommentar på min blog,
den gjorde mig virkelig glad! :)

Ps. du har virkelig et sødt smil!

Knus
http://every-part.blogspot.dk/