04.11.2013

Feeling beautiful and proud ✿

Hej piger! Jeg har den her vild, dejlige følelse i min krop. Kan virkelig mærke jeg træner, og gør noget ved mine 10 kg jeg skal tabe mig. I dag fik jeg slæbt min lillebror med på en 3 kilometers løbe tur, han var første meget i mod det, men fik ham overtalt.. Jubii.. Og vi klarede det er så ''stolt'' Kan se forskellige på min krop, ansigt og ikke mindst min kondi, og på mit tøj. Jeg er simpelhent så glad! Jeg føler mig meget med smuk nu, fordi jeg virkelig gør så meget ud af det. Træner nærmest hele ugen. Ingen special kur, bare træning og spise fornuftigt. Selvfølgelig skal man også forkæle sig selv. Har i haft følelsen, eller har i den?

2 kommentarer:

Line Find-Andersen sagde ...

10 kg?! Og du ser så bette ud! :) Men følelsen af at arbejde med sin krop og mærke positive forandringer er SKØN! Hvor godt for dig. Du stråler også virkelig, du smukke pige.

- Line
http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

Cille ♡ sagde ...

Åh mange tak du søde Line! Det virklig dejligt med følelsen, af at kunne mærke der er noget det forandre sig.
Hvor du sød ! <3