07.11.2013

Instagram inspiration #1

Hej girls! Her få i lige tre smukke instagram burger, som special elsket at tjekke ud. KRISTIINESLOTH, MARIAJONSSON96 og ISABELLATH. Jeg elsker deres billeder de uploader, de er så flotte. De er alle tre blogger - kristinesloth.blogspot.dkthefashiondove.blogspot.dk/ og isabellathordsen.dk/.. De er også nogle rigtig dygtige blogger som jeg følger dagligt. De uploader billeder om næsten alt! Jeg syntes i skal tjekke dem ud på instagram. Bare søg deres navne og følg dem, men selvfølgelig kun vil i er lige så vilde med dem som jeg er. Hvad syntes i om disse indlæg og piger?

4 kommentarer:

Hosannah Jønsson sagde ...

Hehe jeg er i familie med Maria :-) hun er skide dygtig

Cille ♡ sagde ...

Ej hvor sjovt :D
Ja hun er meget dygtig! <3

The Fashion Dove sagde ...

Årh, hvor er du sød Cecilie! Tusind tak for det dejlige indlæg! :-)
Knus
www.thefashiondove.blogspot.dk

Cille ♡ sagde ...

Hehe du er selv sød! :) åh det var skam så lidt <3
Knus