07.11.2013

Inspiration ♡

Så har jeg igen brugt lange tid på at finde nogle lækre/gode inspiration. Og jeg har fandt så det i kan se her på min collage. Jeg er bare vild med det hele, kan godt lide de room inspiration jeg har fundet, gid det var mig som havde sådan et værelse

Og så et lækker langt krøllede hår/krop. Men der er jo en grund til jeg træner og lade mit hår vokse. Men jeg ved godt selv, jeg aldrig bliver så tynd der. Men det bliver dejligt at komme af med lidt fedt fra side bene og maven. De der øjne forslag er mega seje, har købt sådan en eyeliner tusch. Som jeg er begyndt at bruge rimelig meget og det er fedt, at havde på nogle gange. Hvad siger i piger, kan i lide mine inspirationer jeg fundet?

2 kommentarer:

Amalie Fernande sagde ...

Lækker inspiration, elsker sådan noget :-)

www.amaliefernande.blogspot.dk

Cille ♡ sagde ...

Ja tænker det sammen. Også mig det så hyggeligt! :-)