21.11.2013

When inspiration comes to you ♡



Som overskriften siger.. Har jeg siddet og hygget mig endnu engang med we heart it og nu også lidt med programmet picasa som jeg aldrig plejer at bruge. Julen er på vej, og bliver altid i julehumør når jeg ser noget der indbære jul. Julekager og musik. Hele næste uge har jeg terminsprøver udeltagende torsdag så der skal jeg mig og min klasse rigtig hygge med julepynt, eller det håber jeg. Og waht nogle flotte billeder jeg har fundet i dag, hende pigen er så køn, forresten kan jeg nu bestille mine skolefotoer. Men de er simpelhent blevet så grimme i år, i må meget gerne se dem. Men syntes ikke de er pæne. Ahhh, jeg føler mig så stresset hele tiden. Jeg ved ikke hvorfor, føler bare at alt omkring mig, går alt alt for stærkt. I kender sikkert følelsen også.  Glæder mig bare til søndag, hvor jeg skal hygge med mine farmor. I må undskylde hvis mine blogning er kedelig eller har mange af de samme ting, men som jeg skrev tidligere, har jeg en lille smule små travlt. Men i få indlæg, ligeså snart jeg har tid og overskud. 
Knus & kram.. 



Ingen kommentarer: