20.11.2013

My workout


Hej piger! Som i nok ved træner jeg ret meget, for at når mit. Man kan godt sige det sådan her, mine uger er rimelig booket. Ind til efter anden jule dag. Skole, træning, arbejde. Hvis ikke jeg lave det ene så lave jeg det andet. Har nu ind til vider tabt de 4 kilo ud af de 10 som jeg skal, på faktisk ikke så lang tid! Jeg tænke at i sikkert genre vil se mine træning rutiner så dem får i da, at se her i det her indlæg.
 
Mandag: Skole, løbe 3km Tirsdag: Skole, bokse fitness træning Onsdag: Skole løbe 3 km, nogle gange arbejde Torsdag: Skole,bokse fitness træning Fredag, for det meste arbejde Lørdag: Slap af dag Søndag: Løbetræning

Så ud over at alt min træning, spiser jeg som jeg skal sundt. Også er det altså bare rart når man har en fri dag, hvor man kan være sammen med kæreste, se film, fredag eller lørdag må der godt spises en smule, det skal jo helle ikke bliver for kedeligt, man skal huske at pleje sig selv nogle gange. Og ikke hel tiden tænke på træning, at spise sund og pas på alt! Jeg ser selvfølgelig også min kæreste i hverdagen, men for det meste i weekenden, fordi vi begge har en masse at lave.  Men hvis i har nogle spørgsmål, i gerne vil havde svar på. Så stil dem endelig, jeg vil altid prøve at svare på dem.   


2 kommentarer:

Mia sagde ...

Hvor længe er det siden at du startede? :)

eslublog.blogspot.com

Cille ♡ sagde ...

Jeg startede sidste år, men så gik det i kage da jeg skulle på ferien med min familie i april. Også her for ca 4 måneders siden startede jeg på frisk igen :-)