11.12.2013

giveaway


Hej min alt for dejlige piger! Nu er det vidst på tide, at jeg laver en giveaway til jer. Så derfor har jeg fundet lidt forskellige ting til jer. Som jeg syntes i har fortjent. Lipgloss, cover til iphone 4's & 4,øreringe, negllakker, spejl med lys, body cream. 
Jeg håber selvfølgelig, at der er en masse af jer som vil deltage i den her. Hvor i faktisk kan, vinde mange lækre ting.

Det skal du gøre for at deltage:
Følge min blog på Bloglovin HER
Like min Facebookside HER
Skrive en kommentar med navn OG email I SELVE KOMMENTARFELTET :)
Vinderen findes når jeg syntes de er nok deltager. Held og lykke til alle!

14 kommentarer:

Katrine Sommer sagde ...

Jeg føler over det hele, og jeg vil rigtigt gerne deltage :)

Katrine Sommer - Mycowpillow@gmail.com

Janni Janaina Kristensen sagde ...

Jeg er med!!
- lækre sager !
kram xxx

Kathrine Johansen sagde ...

Jeg er med! :). Lækre lækre sager smukke!

Karina schrøder sagde ...

Jeg deltager også..nogle fine ting du har fundet <3

Karina Holse Schrøder
karina@hemmelig.dk

Janni Janaina Kristensen sagde ...

JEG ER MED!

LÆKRE SAGER!!!

<3

Mille Torp sagde ...

I LOOOOOVE PINK!!

Camilla Mille Torp
milletorp@gmail.com

// www.millelove.com

Mathilde Andersen sagde ...

Fedt give-away Cille!<3

Du kender allerede mit navn, så jeg skriver kun min e-mail: frickinmofo@gmail.com

Line Jensen sagde ...

Damn, hvorfor cover til iphone 4 :(... gid det havde været til 5'eren :i

ellers lækker give away Cille :D

GitteIreneSeloy sagde ...

Im' SO in. :)

gitte.seloy@gmail.com

Laila Jensen sagde ...

iihhh det kan jeg bestemt godt bruge!!
jeg er med og håber sååå meget på at vinde!

Laila Jensen
regnbuens@hotmail.com

xxx for at jeg er den heldige!

Emilie Bengtsson sagde ...

Jeg deltager! Hvor vil jeg bare gerne vinde :) Virkelig fed giveaway!
Og super fed blog! Vildt gode billeder. Elsker, elsker, elsker når du skriver et nyt indlæg. Bliver altid glad :) Fortsæt endelig!
God jul!!
Emilie Bengtsson
Milleb9@hotmail.com

Anonym sagde ...

Lis Vinter livv@mail.dk
Dejlige præmier - deltager med glæde !

The Fashion Dove sagde ...

Jeg er også med! <3
- Dejlig give-away!
Knus
www.thefashiondove.blogspot.dk

Maria-j-1996@live.dk

Anna Hansen sagde ...

Jeg deltager! :)

offentliganna@gmail.com