12.12.2013

I like too have all this..

I like have all this..

Okay okay piger! jeg er virkelig blevet den, største fan af monki lige for tiden. De har virkelig så, mange lækre sager. Her i tirsdags bestilte jeg et iPhone cover der inde fra. Som Kristine Sloth også har. Det er virkelig sødt og flot! Ligge lige nu, med voldsom hovedpine og har ikke været i skole i dag. Og det skal jeg heller ikke i morgen. Så dagen i dag, har gået med (Gossip girl og min dyne).. Også selvfølgelig bloggen & ployvore. Jeg er så vild, med alt det jeg har fundet her! Som i kan se har jeg lavet en del om på bloggen, og der køre lige nu en give-away. Smut lige ind og deltag HER så bliver jeg så glad! Kæmpe jule kram til jeg alle sammen.

2 kommentarer:

Jeanne Johanne sagde ...

Ej hvor ser det fint ud, Cecilie :) Lækre ting!
Håber vi ses i juledagene :-*
Kh Jeanne

Cille ♡ sagde ...

Hæhæ mange tak dejlige Jeanne! :)
Jov mon ikke vi gør det, kommer i til Frederiks fødseldag? <3
GLÆDELIG JUL :-*

Knus & kram