06.12.2013

Marc Jacobs wishes - My favorit designer

Marc Jacobs wishes - My favorit designer
Hej mine dejlige piger! Nu skal bare se her. Marc Jacobs er nok, en af mine ynglings designer. Han laver nogle lækre ting, og ville ønske jeg kunne købe en masse ting fra ham. Men han ting er lidt dyre. jeg har han ene parfume.(arrhh vil så gerne havde de støvler og det ur). Min parfume har holdt lige siden maj, og der er stadig noget tilbage. Vil så gerne prøve, noget af han tøj og alle han parfumer. Hvad syntes i om hans ting? 

5 kommentarer:

Janni Janaina Kristensen sagde ...

støvlerne og uret!
- Og parfumerne!
SNART MIT! ÅÅÅÅRH!

Kathrine Johansen sagde ...

Parfumen er så god, støvlerne er fede, den glimtrene trøje er fin! Åh lækker collage smukke! :-).

Cille ♡ sagde ...

Du er så heldig! ♡

Cille ♡ sagde ...

Ja alt er bare så lækker. Må ha, du selv smuk! ♡

Mia sagde ...

Er vild med uret.. Waaauw :) <3